Το road trip μίας νεαρής
κοπέλας θα εξελιχθεί σε εφιάλτη μετά από την απόφαση της να πάρει μαζί στο
αυτοκίνητο έναν τύπο που της έκανε ωτοστόπ.
Το θριλεράκι αυτό
είναι γαλλικής παραγωγής και μπορούμε να μιλάμε για μία πολύ ενδιαφέρουσα
πρόταση. Η επιρροή των αμερικανικών παραγωγών στο σκηνοθέτη είναι εμφανής σε
αρκετά σημεία της ταινίας όμως δεν παύει να υπάρχει και η ευρωπαική πινελιά
στην όλη δημιουργία. Xαρακτηριστικό παράδειγμα η σουρεαλιστική
σκηνή της ταινίας με το κάρο φορτωμένο με δύο από τα θύματα της ιστορίας μας η
οποία μοιάζει να είναι βγαλμένη από παραμύθι ίσως και λόγω της ονειρικής
μουσικής που τη συνοδεύει. Τα τέρατα είναι λες και έχουν βγεί από ταινία του Guillermo Del Toro ενώ οι σκηνές
του φίλμ είναι σκοτεινές και αρκετά καλά γυρισμένες. Στο cast τώρα τα ανδρικά βλέμματα θα κλέψει η παρουσία της
πρωταγωνίστριας Emilie Dequenne ενώ η ηθοποιός Yolande Moreau αναδεικνύεται πανηγυρικά σαν η νέα
¨σκύλα¨ των ταινιών θρίλερ. Το φίλμ θα κρατήσει μέχρι το τέλος αμείωτο το
ενδιαφέρον του θεατή ενώ αν είχε και λίγο μεγαλύτερη διάρκεια(1:20 περίπου) δεν
νομίζω ότι θα χάλαγε κανέναν. Voir le λοιπόν.
Σκηνοθεσία: Frank Richard
Σενάριο: Frank Richard
Πρωταγωνιστούν: Emilie Dequenne, Yolande Moreau και Benjamin Biolay
Κυκλοφόρησε: 2010
Βαθμολογία: 4/5
εχω παει πολλες φορες να το κατεβασω αλλα παντα κατι με χαλαγε και διαλεγα κατι αλλο.δεν εχεις βαλει σε πολλα 4/5 οποτε θα το τσεκαρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόλλησα με το συγκεκριμένο φίλε Ε.V. Ελπίζω να σου αρέσει και σένα περιμένω να ακούσω εντυπώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήTρέχω και εγώ για να το προμηθευτώ. Έχω μια συμπάθεια στη Γαλλία. Τα τελευταία χρόνια βγάζει πάρα πολύ καλά εργάκια. Βασικά κόλλησα όταν είχε βγει το Doberman με τον Βενσάν Κασέλ. Ε μετά κάτι Mπεσόν κάτι θρίλερ όπως το High Tension κτλ, γίνεται να μην κολλήσεις? Η πλάκα πάντως είναι πως οι Γάλλοι πάντα είχαν καλή παράδοση στο Action (Belmodo, Dellon κτλ) και να που ξεπετάξανε και τα θρίλερ. Αυτά να τα βλέπουν οι ιθαγενείς εδώ που μια ζωή τα τρώνε οι ίδιοι και οι ίδιοι από το Κέντρο Κινηματογράφου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦταίνε και οι δημιουργοί φίλε Snake.Όταν βγάζεις για παράδειγμα το Κακό το πρώτο το οποίο για εμένα για ελληνική παραγωγή ήταν πολύ καλό και μετά βγάζεις το νούμερο 2 και διαλύεις ότι έφτιαξες με το νούμερο 1 γιατί το νούμερο 2 ήταν μία πολύ γελοία ταινία τότε τι να πείς είσαι άξιος της μοίρας σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ και το ξέρεις. Και εντάξει τουλάχιστον το team πίσω από το Κακό έκανε κάτι (το 2ο ήταν αίσχος). Να ναι καλά η Audiovisual που ανέλαβε το project. Αλλά το πρόβλημα είναι γενικότερο στην Ελλάδα. Για να κάνεις ταινία πρέπει ή να σου κάτσει το τζόκερ ή να είσαι της "κλαδικής" που λέγανε παλιά και κρατικοδίαιτος. Από την άλλη βέβαια εδώ έχουμε να κάνουμε με κολλημένες φόρμες στις ταινίες εδώ και 60-70 χρόνια. Μελό, κωμωδίες, αριστερό-κουλτουρέ ταινίες (Γιατί έτσι πρέπει να σαι "αριστερόκάτι" μετά από τη μεταπολίτευση. Δεν το λέω για κακό, αλλά μιλάμε για ταινίες και δυστυχώς αν δεν ήταν έτσι ποτέ δεν έπαιρναν το ο.κ). Και τίποτα άλλο. Κάτι πήγε να γίνει στα 70's με exploitation,action, mystery κτλ αλλά όχι οι Έλληνες δεν ήθελαν γιατί ήταν καθωσπρέπει, αλλά το βράδι έτρεχαν στο σινέ Αβερωφ για τρεις ταινίες σεξ με ένα εισιτήριο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και πάλι σε μια τέτοια χώρα όπως αυτή που ζούμε η λέξη σινεμά δεν μπορεί να υπάρξει. Ότι και να λένε μερικοί που έχουν τις προσβάσεις και τσιμπάνε από το Ε.Κ.Κ. Όσο αφορά τα 80's πήγανε ορισμένοι μουρλοί με ανύπαρκτα κεφάλαια και ανύπαρκτες υποδομές να κάνουν κάτι σε άλλα είδη, αλλά το μπακάλικο έπεσε και τους πλάκωσε και αυτούς.
Π.Χ ρε Φώτη η Ιταλία που όλοι λένε εξυπνάδες "ουνα φάτσα ούνα ράτσα" κτλ...Γιατί εχει πραγματική ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ?
Γυρίζουν τα πάντα. Πολεμικά έπη, περιπέτειες, post apocalyptic action,western, κωμωδίες, θρίλερ, της παναγιάς τα μάτια έβγαζαν κάποτε (Cinnecita Studios, Flora Studios) κ.α. Μέχρι και re-invent το είδος του Western έκαναν, ενώ εφεύρεσαν τη συνταγή του Giallo που αντέγραψαν με καθυστέρηση όλοι οι υπόλοιποι, αν και οι Γερμανοί ήταν κοντά με τo Κrimi είδος.
Βέβαια μετά τα τέλη του 80 αρχές 90' κάπου το έχασαν με χρεωκωπημένα στουντιο κτλ. Αλλά και πάλι εξάγουν στις διεθνείς αγορές ταινίες ακόμα και τώρα. Και σινεμά παγκοσμίως παίζονται, και dvd βγαίνουν και στο hollywood σκάνε λεφτά να τις κάνουν διανομή κτλ.(έτσι και βάλουμε τίτλους δεν τελειώνουμε ούτε αύριο)
Εδώ? Τίποτα. Απολύτως τίποτα. Ένα μεγάλο μηδενικό. Και μην μου πει κανείς τώρα για Κυνόδοντες και κάνα Αγγελόπουλο. Γιατί μεν το πρώτο πήρε το 3ο το μακρύτερο, δλδ αυτό που του άξιζε στα οσκαρ (ήθελα να ξερα ποιος ηλίθιος το πρότεινε) ενώ ο Αγγελόπουλος τρώει τα δικά μου και δικά σου λεφτά για να δείχνει δέκα ώρες το ίδιο πλάνο με τις ταινίες του να παίζονται ΤΣΑΜΠΑ ΤΣΑΜΠΑ ΤΣΑΜΠΑ σε λέσχες στο εξωτερικο! ΤΣΑΜΠΑ! Ούτε καν ένα ευρώ κέρδος δεν έχει φέρει ποτέ πίσω στα ταμεία. Και μου τον μοστράρουν και για δημιουργό. Να χέσω δημιουργό. Πληρώνω εγώ και εσύ για να κάνει αυτός τον δημιουργό και να τον χειροκροτούν μόνο κάτι πυροβολημένοι που είναι και αυτοί μέσα στο πανηγυράκι. Αν είχε κοχόνες να τράβαγε να πουλήσει τις μαλακό ιδέες του στο εξωτερικό να δούμε τι θα του λέγανε..."FUCK OFF" το λιγότερο που θα του λέγανε.
Κλείνοντας το βραδινό μου out of my fucking mind σχόλιο έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά πέντε έξι μαζεμένους πυροβολημένους να μιλάνε για τον Αγγελόπουλο λέγοντας μεταξύ άλλων "Έλα μωρέ αν έδιναν στον Αγγελόπουλο λεφτά στην Αμερική θα τον είχε φάει τον Σπίλμπεργκ!"...Και όμως ζω ακόμα...
Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Snake.Χρόνια μας πλασάρουν κάτι μαλακίες δημιουργίες κάποιων τύπων τύπου Λάνθιμου ως τα σούπερ πολιτιστικά γεγονότα(η ταινία του Λάνθιμου Κυνόδοντας είναι αντιγραφή της Μεξικάνικης ταινίας Εl Castillo de la Pureza του 1973 σημειωτέον)λες πως δεν υπάρχει άλλη επιλογή.Πως δεν υπάρχουν άλλα είδη σινεμά.Τα είδη της ταινίας στην Ελλάδα όπως σωστά είπες είναι κωμωδίες γεμάτες ως επί το πλείστον με σεξουαλικού περιεχομένου αστεία και αριστερίζουσες ταινίες που ανάθεμα αν κόβουν πραγματικά 1000 εισιτήρια(βγάζω έξω τις προσκλήσεις και τις ειδικές προβολές).Αλλά τι να πείς όταν μία μεγάλη πλειονοτητα των Ελλήνων είναι κομπλεξικοί και ντρέπονται να πουν ότι ναι ρε μαλάκες βλέπω τις βιντεοταινίες του 80 και όχι μόνο τις βλέπω αλλά τις γουστάρω και τρελά.Εδώ οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές αυτών των ταινιών τώρα βγαίνουν και τις κράζουν και λένε τις έκανα μόνο για τα λεφτά.Λες πως είναι έγκλημα να πείς ναι ρε φίλε έπαιξα είναι τιμή μου που έπαιξα και χαίρομαι που τις βλέπει ο κόσμος και διασκεδάζει και γουστάρει τρελά.Τεσπά για να μην μακρηγορώ μας έφαγε η κουλτούρα σε αυτή τη χώρα.Τόσους ¨κουλτουριάρηδες¨(μέσα σε χιλιάδες εισαγωγικά)μόνο μία χώρα σαν την Ελλάδα θα μπορούσε να έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς. Αν και τα βαριά χαρτιά των 80's Ψάλτης, Μουστάκας, Μιχαλόπουλος, Παγκράτη (r.i.p), Παπαναστασίου, Τσάκωνας κτλ είχαν το θάρρος να τις υπερασπιστούν και καλά έκαναν. Άλλωστε οι περισσότερες και πιο γνωστές ήταν κινηματογραφικές παραγωγές. Εγώ πάντως τις βλέπω και γουστάρω. Ψάλτης είναι θεός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ Θυμάμαι όταν πέθανε ο Μουστάκας είχαν βγει όλοι αυτοί οι "κουλτουρες" και έκλαιγαν ενώ όλα αυτά τα χρόνια τον έκραζαν...χυδαία. Bottom line. Άντε την κωμωδία την έχεις ως παραγωγή, γιατί δεν την βγάζεις και προς τα έξω? Έχω βάλει σε ξένο να δει The Kopanoi με αγγλικό υπότιτλο και είχε λυθεί στα γέλια.
Και ο Μουστάκας σε μία συνέντευξη που είχα δεί τις είχε βάλει σε δεύτερη μοίρα αυτές τις ταινίες άσχετα που για μένα οι ταινίες που είχε παίξει με κυριότερη τον ροζ γάτο(τι γέλιο ρίχνω ακόμα με αυτό το φίλμ) ήταν γαμάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν την είχα δει. Αλλά πιο λογικό ήταν να αναφερόταν στις straight to video που γυριζόντουσαν στο πόδι. Άλλωστε πατάτες όλοι έχουν κάνει.(ο τζογαδόρος, σωτήρης ο κροκοδειλάκιας κτλ). Για αυτό έγραψα πριν πως οι περισσότερες και πιο γνωστές ήταν κινηματογραφικές. Γιατί τα Ροζ Γάτος κτλ ήταν για διανομή στο σινεμά
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ειδα το εργακι,αρκετα καλο,ξεκινησε δυνατα αλλα ηθελα περισσοτερο δραση στο τελος.
ΑπάντησηΔιαγραφή