Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Z Nation Trailer






















Όλοι όσοι δεν χώνεψαν ποτέ τους το Walking Dead(όπως εγώ) ας ρίξουν μία ματιά στη νέα σειρά με ζόμπι της εταιρείας παραγωγής Asylum(γουστάρω!). Η σειρά παίζεται στην Αμερική από το Sci-fi channel και περιέχει στο cast της γνωστές φάτσες στο χώρο της υποκριτικής όπως τον πατέρα του Γουωλτ από το Lost ή τον αδυνατούλη τύπο από την ταινία Road Trip. Το πρώτο επεισόδιο κυκλοφορεί ήδη στο internet και η πρώτη επαφή μαζί του μου άφησε μία αίσθηση............ Αsylum!


2 σχόλια:

  1. Ο 1ος πάντως κύκλος "πέρασε και δεν άγγιξε", σε σχέση τουλάχιστον με το διεθνώς αναγνωρισμένα πετυχημένο "The walking dead".
    Κατά τη γνώμη μου, το παράκαναν με το "κωμικό στοιχείο" πράμα που το υποβάθμισε ως αποτέλεσμα (για τους περισσότερους). Φαντάζομαι πως αυτός ήταν ο κύριος τρόπος που χρησιμοποίησαν με σκοπό να κάνουν κάτι το "διαφορετικό". Προφανώς όμως δεν ήταν και σωστός ως τρόπος.
    Ελπίζω στον 2ο κύκλο να το έχουν μαζέψει κάπως και να μην καταλήξει ως "αποτυχημένη κωμωδία".

    Τώρα, όσο αφορά για το αν αρέσει η όχι το "The walking dead", θεωρώ πως είναι "σοφό" το να "σεβαστούμε" τις προτιμήσεις τόσων εκατομμυρίων θεατών που το διατηρούν στις υψηλότερες των τηλεθεάσεων τόσα χρόνια τώρα. Δε μπορεί να είναι "τυχαία" εξέλιξη.
    Αυτό βέβαια ΔΕΝ σημαίνει ότι "οφείλουμε" και να μας αρέσει προσωπικά. Προς Θεού! Οι προτιμήσεις γι αυτό υπάρχουν, για να διαφοροποιούνται μεταξύ τους και να μπορούμε να τις εκφράζουμε ελεύθερα στα κατάλληλα βήματα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Z Nation γρήγορα το εγκατέλειψα.δεν μπόρεσε να με κρατήσει τελικά. Το Walking Dead δύο φορές το ξεκίνησα και τις δύο φορές δεν το συνέχισα τελικά.Εννοείτε ότι για να συνεχίζεται τόσο καιρό κάτι θα έχει που εγώ δεν έχω εντοπίσει ακόμα αλλά προς το παρόν δεν είμαι fan του.
      Αυτό το καιρό αν και δεν είναι στη zombie θεματολογία έχω κολλήσει με τη σειρά scream του mtv.Μάλιστα όσο περνάει ο καιρός τα επεισόδια γίνονται και πιο ενδιαφέροντα.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...