Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Evil Dead






















Η εκδρομή μίας παρέας σε απομονωμένη καλύβα μέσα στο δάσος εξελίσσεται σε λουτρό αίματος μετά την απελευθέρωσης μίας διαβολικής δύναμης.
Τα remake είναι περίεργη φάση. Παίρνεις κάτι που ως επί το πλείστον πριν από κάποια χρόνια έκανε μεγάλο μπαμ και ίσως να θεωρείται και στις μέρες πια κλασικό και αναλαμβάνεις να μας το παρουσιάσεις ξανά. Να παρουσιάσεις όμως τι; Ο κίνδυνος να παρουσιάσεις μία από τα ίδια και να φας όλη τη χλέμπα από το κοινό παραμονεύει. Όπως και ο κίνδυνος να αλλάξεις τα φώτα στην ταινία και πάλι το καλόκαρδο κατά τα άλλα κοινό να σε θάψει ζωντανό που τόλμησες να πηδήξεις μία must see ταινία. Ο Fede Alvarez κινήθηκε κάπου στη μέση. Όχι όχι δεν έκανε καμία μεγάλη αλλαγή στο πρωτότυπο. Το σεβάστηκε. Αλλά σε αυτή τη σαφώς καλύτερη(τεχνικά) παραγωγή από το πρωτότυπο έβαλε ακόμα περισσότερο gore στοιχείο και αίμα, πολύ αίμα για την ακρίβεια(μέχρι και βροχή από αίμα έβαλε το άτομο). Εντάξει θα πει κάποιος τρομερή δουλεία έκανε ο τύπος παρήγγειλε να του φέρουν παραπάνω κουβάδες κόκκινου υγρού που το χρησιμοποιούν στις ταινίες σαν αίμα. Το θέμα δεν είναι ότι χρησιμοποίησε περισσότερο αίμα. Το θέμα είναι πως το χρησιμοποίησε και θα εξηγήσω αμέσως τι θέλω να πω. Οι σκηνές δράσης του Fede Alvarez είναι προσεγμένες. Ο τύπος φαίνεται πραγματικά να τις έχει δουλέψει πολύ, παρουσιάζοντας ένα αποτέλεσμα αρκούντως εντυπωσιακό. Μπορεί στα ενδιάμεσα διαστήματα να βαριέσαι αλλά μόλις κυλήσει η πρώτη σταγόνα αίμα τότε πραγματικά τα ξεχνάς όλα. Ο Fede Alvarez τόλμησε να κάνει και κάποιες σεναριακές προσθήκες οι οποίες όμως περνάνε ανώδυνα στο κοινό. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην Jane Levy για το όλο σόου που μας προσέφερε ενώ η μουσική επένδυση ειδικά προς το φινάλε με τον ήχο μίας σειρήνας να ηχεί όταν πλησιάζει η στιγμή να γίνει το έλα να δεις δεν ξέρω αλλά μου άρεσε ιδιαίτερα(βασικά μου θύμιζε τη σειρήνα που ακουγόταν στο Silent Hill ίσως για αυτό).

Σκηνοθεσία: Fede Alvarez
Σενάριο: Fede Alvarez, Rodo Sayagues
Πρωταγωνιστούν: Jane Levy, Shiloh Fernandez και Lou Taylor Pucci
Κυκλοφόρησε: 2013
Βαθμολογία: 3.5/5


5 σχόλια:

  1. ολιγον ΣΠΟΗΛΕΡ σχολιο.
    ------------------------
    μμμ θα μπορουσες να του δωκεις κατι παραπανω,το σινιστερ ηταν καλυτερο δλδ;
    εγω στο σινεμα επαθα πλακα και ηθελα να το ξαναδω καπακια.
    επειδη ολα ηταν γαματα θα ασχοληθω με τα 4 πραματα που με χαλασαν,
    1)η αρχικη σκηνη που το σιτζηαη εκανε μπαμ ενω περιμενα να μην εχει καθολου (ευτυχως δεν ειχε αλλο).
    2)το οτι τελικα ηταν ρημεηκ ριμπουτ μονο του πρωτου μερους και δεν ειχε καποιες σκηνες που περιμενα πως και πως απο το δευτερο.
    3)καποιες σκηνες του τρεηλερ που τελικα δεν υπηρχαν στην ταινια και σου διναν αλλη εντυπωση,οπως ο αδερφος που πετσοκοβει καποιον με αλυσοπριονο και λουζεται στο αιμα,την κλασσικη deadite να τραγουδαει απο το υπογειο και ενα διαφορετικο τελος (μαλλον) που δειχνει την πρωταγωνηστρια να περπαταει μονη της στην ασφαλτο..ισως υπαρχουν κ αλλες στα τοσα κλιπ που κυκλοφορησαν δεν τα θυμαμαι ολα.
    4)η τελικη μαχη στο τελος μου φανηκε οτι κρατησε λιγο και οταν τελειωσε ξενερωσα απιστευτα οχι γιατι δεν μου αρεσε αλλα γιατι ηθελα κ αλλο.
    τα εντ κρετιντς μου αρεσαν πολυ και ηταν κριμα που δεν "χωρεσε" καπου στην ταινια η ηχογραφηση του αρχαιολογου.
    επισης οταν επεσε η πρωτη σταγονα το reign in blood επαιξε κατευθειαν στο μυαλο μου,α ναι και το σαουντρακ ηταν πολυ γαματο.
    δεν εχω δει ακομα το dvdrip αλλα απ'οτι διαβασα καπου δεν εχει κατι διαφορετικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είχε σκηνές στο trailer που δεν παίξανε.Μαλακία αυτό μου τη σπάει.Πρέπει να αγοράσω και το dvd δηλαδή για να δω όλο το γύρισμα;Το Sinister μου άρεσε πιο πολύ.
      Τι γίνεται βρήκες υπότιτλους για το Dead Shandows;Εγώ όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει τίποτα.
      Είδα το Dark skies.Νόμιζα ότι είχε να κάνει με πνεύματα και έτσι βλέπε Insidious αλλά τελικά ΘΑ ΣΠΟΗΛΕΡΙΑΣΩ ΤΩΡΑ έχει να κάνει με εξωγήινους.

      Διαγραφή
    2. οχι δεν βρηκα δυστυχως..
      το νταρκ σκαης δεν το εχω δει,ειχα διαβασει οτι ειναι με εξωγηινους,αξιζει;
      ειδα ομως το no one lives και μου αρεσε αρκετα.

      Διαγραφή
    3. Εντάξει δεν είναι κάτι το τρομερό αλλά βλέπεται.

      Διαγραφή
  2. Καλογυρισμενο μεν και οπως σωστα υπωθηκε αλλα πραγαμτικα δεν ενιωσα στιγμη οτι βλεπω ταινια που δεν εχω ξαναδει. Σαν να βλεπω ενα ρεμιξ απο γνωστες ταινιες. Ενδεικνειται λοιπον για νεο κοσμο στο ειδος imo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...