Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

The Cabin In The Woods





















Πιτσιρικαρία πηγαίνει να περάσει το Σαββατοκύριακο της σε καλύβα που βρίσκεται μέσα σε ένα δάσος. Δυστυχώς το φαινομενικά ειδυλλιακό weekend θα βαφτεί με αίμα καθώς μέσα στο δάσος ο θάνατος παραμονεύει.
Δυστυχώς οι υποψίες μου για την ποιότητα του συγκεκριμένου φίλμ επιβεβαιώθηκαν και κάλλιστα μπορούμε να μιλάμε για την ταινία ότι να ΄ναι της φετινής χρονιάς. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτόταν ο σκηνοθέτης Drew Goddard(έχει σκηνοθετήσει επεισόδια των σειρών Lost και Alias) όταν αποφάσισε να γυρίσει το συγκεκριμένο φίλμ. Το σίγουρο πάντως είναι ότι στο μυαλό του θα πρέπει να επικρατούσε μία κάποια σύγχυση. Στην ταινία τώρα, θα παρακολουθήσετε ένα κολάζ σκηνών και πανομοιότυπων χαρακτήρων από horror movies ξεκινώντας από το Evil Dead και φτάνοντας μέχρι το Hellraiser και το Cube. Όλο αυτό το συνονθύλευμα σε συνδυασμό με μία κατάσταση Big Brother η οποία είχε ήδη διαφανεί ότι θα επικρατεί από το trailer κιόλας της ταινίας και ένα μπλέξιμο εξαγνισμών αρχαίων θεοτήτων σίγουρα θα κάνει το θεατή να σηκωθεί από τη καρέκλα του και να αναφωνήσει, τι στο διάολο παρακολουθώ τόση ώρα! Μοναδική όαση(;) στο φίλμ η παρουσία του Thor(Chris Hemsworth) και της Sigourney Weaver(ναι καλά διαβάσατε) η οποία εμφανίζεται κάπου στο φινάλε προφανώς για να κολλήσει μερικά ένσημα ακόμα.
Εν κατακλείδι... αφήστε το καλύτερα, ωραίο καιρό έχει ακόμα βγείτε καμιά βόλτα.

Σκηνοθεσία: Drew Goddard
Σενάριο: Drew Goddard, Joss Whedon
Πρωταγωνιστούν: Chris Hemsworth, Kristen Connolly και Anna Hutchison
Κυκλοφόρησε: 2012
Βαθμολογία: 1/5

13 σχόλια:

  1. Το είδα, Φώτη και εγώ και ο ντόρος δεν το δικαιολογεί. Αν πέρναγε στα χαμηλά και τα αθόρυβα ίσως να ήταν καλύτερο για την ίδια την ταινία. Πίσω από τις γραμμές εγώ πάντως διακρίνω μια καλή ιδέα μεν, αλλά εκτελεσμένη πάρα πολύ άσχημα. Με εκνεύρισε αρκετά πολύ αρκετά θα έλεγα, ειδικά όταν "ξέχασε" τον κανόνα πως στο 40λεπτό περίπου θέλω να έχω σερβιριστεί το big picture της όλης φάσης που εξελίσσεται.

    Την μαγιά σαν ιδέα την είχε, την εκτέλεση των υλικών και το ψήσιμο δεν είχε δυστυχώς. Το σερβίρισμα ήταν σαν μια τούρτα που έχει πέσει στο πάτωμα και έχει διαλυθεί. Πάμε για άλλα.

    Υ.Γ Μείνε μακριά από το The Tall Man. Eπιβεβαίωσε το μότο που λέει "αν είναι made in canada by canadians just save your shelf from bying it by putting a bullet in your head".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με ξενέρωσε πολύ το The Cabin.Αυτό που γράφω ότι είναι ότι να ναι νομίζω το αντικατοπτρίζει πλήρως.Και το λέγαμε με τον EV ότι πολύ αργεί να βγεί και θα προκύψει καμία μούφα.
      Εμένα το Tallman δεν με χάλασε.Το μόνο που με χάλασε ήταν πως περίμενα να δω ταινία τρόμου και τελικά δεν ήταν κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
    2. Τι ξενέρα τι εκνευρισμός...με το Cabin. Το ότι να ναι ίσως είναι πιο εύστοχο. Τουρλουμπούκι ρε παιδί μου. Είχε potential να ήταν κάτι ανώτερο και πιο μαζεμένο. Το crash and burn του είναι παράδειγμα προς αποφυγή σίγουρα.

      Το Τall Man δεν είχα δει το προηγούμενο σχόλιο σου και το έβαλα περιμένοντας horror. Και το έβαλα μετά από το Cabin...οπότε καταλαβαίνεις τα νεύρα...μετά.

      Διαγραφή
    3. Μα δεν υπήρχε ένα ειρμός στην υπόθεση.Αρχαίοι πολιτισμοί,παρθένες,βαμπίρ,λυκάνθρωποι,τέρατα όλα μαζί.Μάλλον είχε επηρεαστεί ο σκηνοθέτης από το Lost που είχαν ανακατέψει τα πάντα όλα και είπε να κάνει το ίδιο και εδώ αλλά εδώ χάθηκε πραγματικά η μπάλα νομίζω.

      Διαγραφή
  2. Το μόνο που θα μου μείνει από την ταινία είναι το συναίσθημα που ένιωσα μόλις είδα τη Sigourney Weaver.Μου ήρθε και κάπως απότομο καθώς δεν γνώριζα ότι παίζει και μιλάμε ο εγκέφαλος θα πρέπει να έπαθε ένα σοκ καθώς άρχισε να αναμοχλεύει τις σκηνές της από τα Alien.Βασικά στο τέλος τα μάτια μου έβλεπαν την ταινία και το μυαλό μου την περίληψη των Alien χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω το ειδα την μερα που ποσταρα για τα λινκ αλλα δεν ηθελα να γραψω κατι μην χαλασω την εκπληξη.
    μεγαλη απογοητευση,το λεγες οτι παιζει να ειναι μουφα αλλα δεν το πιστευα.
    περισσοτερο σαν παρωδια μου εκανε.
    κριμα η αναμονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές τις μέρες λέω να δω το V/H/S.Ελπίζω να βγει καλό αυτό.

      Διαγραφή
    2. ειχα βαλει να το δω πριν λιγο καιρο και το σταματησα μετα την δευτερη ιστορια,οσο ειδα μου φανηκε πολυ μετριο.
      το devil's chair το ειδες?

      Διαγραφή
    3. Δεν είδα ακόμη ούτε το V/H/S ούτε το devil's chair.Με ξενέρωσες με το V/H.S έλεγα θα ήταν καλό.Το Devils αξίζει;

      Διαγραφή
    4. καλα,δες το καλυτερα γιατι κ γω δεν ειμαι φαν των found footage με λιγες εξαιρεσεις,η πρωτη ιστοριουλα ηταν ωραια αλλα μου φανηκε λιγο αστεια,η δευτερη αργουσε πολυ,και δεν ειχα την διαθεση να περιμενω.
      δες την και πες μου αν εχασα τιποτα καλο.
      το devil's chair ειναι ωραιο,
      δεν τρελαθηκα αλλα το ειδα πολυ ευχαριστα,
      εχει και συμπαθητικο πρωταγωνιστη,δεν μιλαει πολυ αλλα ακουμε συνεχεια τις σκεψεις του και τα λεει ωραια.
      αξιζει να του δωσεις μια ευκαιρια.

      Διαγραφή
    5. Η δεύτερη όλως τυχαίος ήταν ιστορία του Ti West σκηνοθέτης του "αξέχαστου" The Innkeepers.Πάλι καλά που ο τύπος έχει γυρίσει και το The House Of The Devil.Διαφορετικά με αυτά που γύρισε στη συνέχεια θα είχε μπει στη λίστα των σκηνοθετών προς αποφυγή.

      Διαγραφή
  4. Το Devil's Chair διαδραματίζεται σε ένα εγκαταλελειμένο κτίριο με μια "περίεργη" καρέκλα στη μέση? ή κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...