Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Nailbiter

Μητέρα μαζί με τις τρείς της κόρες βρίσκει καταφύγιο για να προστατευθεί από ανεμοστρόβιλο που πλήττει την περιοχή, σε υπόγειο εξοχικής κατοικίας. Οι τέσσερις γυναίκες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο υπόγειο θα πέσουν θύματα επίθεσης από άγνωστα πλάσματα.
Αν και γενικά η υπόθεση του έργου είναι πιασάρικη το Nailbiter δεν τα καταφέρνει τελικά. Το ότι το φίλμ έχει κάνει ένα κολάζ ιδεών από παλιότερες ταινίες όπως το The Descent(εγκλωβισμός των πρωταγωνιστριών σε ένα υπόγειο χώρο με περίεργα πλάσματα να τις απειλούν) ή το Storm Of The Century(το κακό έρχεται ταυτόχρονα με την άφιξη μιας καταιγίδας) δεν ενοχλεί ιδιαίτερα καθώς ως ένα βαθμό πια τα συγκεκριμένα φαινόμενα μπορούν να δικαιολογηθούν. Το κύριο πρόβλημα του φίλμ είναι η απουσία σοβαρών ερμηνειών από τους πρωταγωνιστές της ταινίας. Είναι αρκετά σπαστικό να βλέπεις να σε κυνηγάνε περίεργα πλάσματα, να κινδυνεύει η ζωή σου και οι ηθοποιοί να κάνουν σαν να μην τρέχει και τίποτα. Λίγη ένταση ρε παιδιά, μου ήρθε ουκ ολίγες φορές να εκστομίσω κατά τη θέαση της ταινίας. Βέβαια αυτή η κατάσταση βαρύνει περισσότερο το δημιουργό (σκηνοθέτης είναι ο Patrick Rea ο οποίος έχει γυρίσει αρκετές μικρού μήκους ταινίες) καθώς μία καλύτερη επιλογή στο casting ασχέτως του χαμηλού budget που προφανώς είχε για το φίλμ θα μπορούσε να μας είχε προσφέρει ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Μοναδική εξαίρεση στο όλο cast φαντάζει ως ένα βαθμό η ηθοποιός Meg Saricks, η οποία αν και δεν κάνει και καμιά τρομερή ερμηνεία κάτι μου λέει ότι θα μας απασχολήσει στο μέλλον αρκετά. A... και να μην το ξεχάσω, απ' ότι θα διαπιστώσετε και από το φινάλε της ταινίας το sequel είναι κοντά.

Σκηνοθεσία: Patrick Rea
Σενάριο: Patrick Rea, Kendal Sinn
Πρωταγωνιστούν: Joicie Appel, Meg Saricks και Emily Boresow
Βαθμολογία: 1.5/5
Κυκλοφόρησε: 2012


14 σχόλια:

  1. ωραιο φαινεται,η μια δεσποινις μοιαζει με την αχωνευτη του saw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς νομίζω πως οι ερμηνείες θα σε εκνευρίσουν και σένα EV.

      Διαγραφή
    2. οπως τα εγραψες ειναι,ωραια ιδεα αλλα...οι ηθοποιοι δεν το ειχαν και ο σκηνοθετης εκανε οτι μπορουσε για να αναδειξει τις αδυναμες στιγμες τους,το τελος παντως μου αρεσε αρκετα και με εκανε να ελπιζω για κατι καλυτερο στο δευτερο μερος.
      μπαη δε γουεη βγηκε το ριμεηκ του silent house,
      και το the cabin in the woods βγαινει σε dvd τον σεπτεμβριο.

      Διαγραφή
    3. To Silent House δεν ξέρω να το δω να μην το δω.Έλεγα να μείνω πιστός στο πρωτότυπο.Αν το δω πάντως θα το δω μόνο και μόνο για την Olsen να δω πως παίζει βασικά.Mε το Cabin μας τα έχουν κάνει... να μην πω.Έχουν βγεί ταινίες που βγήκαν μετά από αυτό και για εκείνο περιμένουμε ακόμα.Τέσπα.Ελπίζω να αξίζει τουλάχιστον η αναμονή.Αν δείς τίποτα άλλο στείλε κανά μήνυμα γιατί με έχει πιάσει το καλοκαίρι και βαριέμαι μέχρι και να ψάξω για καμιά ταινιούλα :D

      Διαγραφή
    4. εχω δει αρκετα αλλα κανενα δεν ξεπερνουσε την μετριοτητα,
      ισως το livide που ξεφευγει λιγο απο τα συνηθισμενα και το god bless america που δεν το λες τρομου αλλα βλεπεται πολυ ευχαριστα κυριως για το οτι πολλοι εχουμε σκεφτει να κανουμε οτι κανει ο πρωταγωνιστης (νομιζω).
      το i saw the devil το ειχα αναφερει και πιο παλια,αν δεν το εχεις δει αξιζει,
      αλλες 2 ταινιες που ειδα προσφατα,δεν ειναι τρομου αλλα εχουν στοιχεια και ειναι πολυ καλες ειναι τα driver και the raid redemption.
      τωρα στην λιστα εχω τις παρακατω,αν εχεις δει καποια και ειναι μαπα πες μου να γλυτωσω τον χαμενο χρονο.
      devil's chair.
      a serbian film.
      dead girl.
      twixt.
      και το cassadaga που του εχεις κανει ηδη review.
      α θυμηθηκα και 2 πιο παλιες ταινιες,γαλλικες,μαλλον τις εχεις δει,το frontiers και το the horde.
      κοινοτυπες αλλα διασκεδαστικες.

      Διαγραφή
    5. To Ι Saw The Devil αν και γενικά έχω ακούσει καλά λόγια δεν το έχω δει ακόμα κυρίως λόγω της προκατάληψης μου για τις ταινίες των σχιστομάτηδων.Πάντως από τα πλάνα που έχω δεί αν και το έχω ξαναπεί, οι άνθρωποι γενικά από Ανατολή μεριά ρε παιδί μου στο θέμα φωτογραφίας είναι άπαιχτοι.Από τις υπόλοιπες μόνο το The Horde έχω δεί το οποίο για να το έχω ψιλοξεχάσει δεν θα μου είπε και πολλά. Ψήθηκα να δω το devil's chair πρώτα όμως θα τελειώσω τις πιθηκοταινίες που κάθομαι και βλέπω(planet of the apes) καθώς είχα δεί μόνο την πρώτη.

      Διαγραφή
    6. το devil's chair το ειδα,πολυ καλο,δε σου λεω τιποτα για να μην χαλασω την εκπληξη.
      απο τις μαιμουδες εχω δει τα γνωστα μονο
      δεν μου αρεσαν ποτε αυτα τα ζωα παντα ειχα την εντυπωση οτι μας ζηλευουν και θελουν το κακο μας.
      και να που βγηκα αληθινος.

      Διαγραφή
    7. Σωστός για τις μαιμούδες χαχαχα.Το πρωί πήρα πρέφα ότι βγήκε το Rec 3 σε dvdrip παρακαλώ.ΕV ρίξε ένα ψάξιμο.

      Διαγραφή
    8. πλακα κανεις!κατεβαινει αμεσως,και εχω κανονισει ρε γμτ σημερα,ηθελα να το δω τωρα χαχα

      Διαγραφή
    9. Και εγώ έπαθα πλάκα όταν το είδα ότι είχε βγει το πρωί.Χαμός!

      Διαγραφή
    10. ειδα το TWIXT.
      μην το δει κανεις.
      μια ταινια που εχει γραψει και σκηνοθετησει ο francis ford coppola με πρωταγωνιστη τον val kilmer,
      που εχει να κανει με φαντασματα βαμπιρ αιρεσεις εναν δολοφονο και τον edgar alan poe και ολο αυτο μαζι να θυμιζει david lynch και stephen king και ομως να καταφερνει να μην βγαζει νοημα να ειναι βαρετο και σε στιγμες να φαινεται low budget και ερασιτεχνικο.
      κατορθωμα.

      Διαγραφή
    11. Με τον Val Kilmer δες το The Thaw του 2009.Ήταν ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
  2. Είδα το The Tall Man με την Jessica Biel.Καταρχάς δεν κατάλαβα γιατί το έχουν χαρακτηρίσει στο imdb ακόμα και σαν horror ταινία αλλά και γιατί προωθείται τόσο από τα γνωστά horror sites από τη στιγμή που δεν είναι horror movie.H ταινία είναι μυστηρίου-αγωνίας-θρίλερ μέχρι εκεί.Οι fans του horror νομίζω στο φινάλε θα απογοητευτούν.Η Jessica Biel δίνει ρέστα με την ερμηνεία της ενώ θα δείτε φάτσες γνωστές όπως τον τύπο που κάπνιζε συνέχεια στα X-Files ή το κοριτσάκι που έπαιζε στο Silent Hill.Τελικό συμπέρασμα πολύ καλή ταινία αλλά όχι horror όπως πάει να πλασαριστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως ειναι κατι ταινιες ρε παιδι μου που ενω ειναι μετριες κατι γινεται στο τελος και λες "πωωω τι εγινε τωρα?και γαμω τις ταινιες"?
      ε εγω προσωπικα επαθα αυτο αλλα στο αντιστροφο με το tall man.ολο ηλπιζα για το μεγαλο τελος αλλα...την πατησα.

      επισης αυτο που λες οτι πλασαρεται για τρομου,
      το ιδιο συμβαινει με το detention,μιλαμε για μεγαλη μουφα
      που δεν εχει καμια μα καμια σχεση με σλασερ.
      και δεν μιλαω για το στυλ scott pilgrim της ταινιας,αλλα επειδη εμφανιζεται σε 3 σκηνες ενας τυπος με μασκα και μαχαιρι που πιο πολυ σε scary movie φερνει δεν το κανει ταινια τρομου,απορω πραγματικα.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...